Punkty obsługi ZTM zamknięte?

Zarząd Transportu Metropolitalnego postanowił zamknąć, aż 40 Punktów Obsługi Klienta, które działały stacjonarnie. Pasażerowie, którzy korzystali z tych punktów, od 22 marca będą mogli korzystać z internetowego Portalu Klienta oraz aplikacji mobilnej.
ZTM zadecydował o zamknięciu stacjonarnych punktów, gdyż zaobserwowano spadek ilości spraw załatwianych w stacjonarnych punktach. Zdecydowana większość klientów załatwia swoje sprawy w internecie. Przez internetowy Portal Klienta oraz przy użyciu aplikacji mobilnej pasażerowie będą mogli załatwić również wszystko, co dotyczy Karty ŚKUP. Wielu klientów przeniosło się do korzystania z internetowego Portalu Klienta ze względu na wygodę, zaoszczędzony czas o raz bezpieczeństwo, na które tak zwracamy uwagę w obecnych czasach pandemii koronawirusa.
Informacja dla klientów
Osoby, które zamówiły karty ŚKUP do 6 marca, będą mogły odebrać je w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta do 20 marca. Po tym czasie nieodebrane karty zostaną przeniesione do Punktów Obsługi Pasażera. Klienci, którzy zamawiają karty po 6 marca, mogą wybrać opcję dostawy do domu lub odbioru osobistego w Punkcie Obsługi Pasażera. Do dyspozycji klientów pozostaje dziesięć takich punktów.